Prekių pristatymo sąlygos

Užsakymų pristatymai
•    Nemokamas atsiėmimas mūsų biure Vilniuje
•    Pristatymas į darbą ar namus su Venipak kurjerių ar į Venipak pickup punktus darbo dienomis
•    Pristatymas į LP Express paštomatus darbo dienomis ir šeštadienį
•    Valstybinių švenčių dienomis užsakymai nėra pristatomi


Užsakymus pristatome visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją.


Užsakymų pristatymo kainos
•    Kiekvienu atveju pristatymo kaina yra automatiškai paskaičiuojama pirkimo metu pagal tos dienos vežėjų įkainius.
•    Prekėms kurioms transportavimo kaina elektroninėje parduotuvėje neskaičiuojama automatiškai, mes peržiūrėsime jūsų užsakymą ir susisieksime su jumis, ir pateiksime galimas kainas ir terminus


Užsakymų išsiuntimo ir pristatymo terminai
•    Darbo dienomis, apmokėjimą už užsakytas prekes gavus iki 11 val., užsakymus išsiųsime tą pačią darbo dieną.
•    Užsakymus, kurių apmokėjimas gautas po 11 val., išsiųsime sekančią darbo dieną
•    Pristatymas į LP Express paštomatus 1-2 darbo dienos
•    Pristatymas į Venipak pickup punktus 1-2 darbo dienos
•    Pristatymas į su VENIPAK kurjeriu į namus ar darbą 1-2 darbo dienos


Atkreipiame dėmesį, kad Jūsų užsakytos prekės bus išsiųstos tik po apmokėjimo už prekes gavimo į mūsų sąskaitą.


Užsakę užsakymo pristatymą į paštomatą ar Venipak siuntų taškus, įsipareigojate prekes atsiimti per kurjerių tarnybos nurodytą laiką, kitu atveju prekės bus grąžintos mums. Neatsiėmus prekių laikų ir jas gražinus mums, būsite įpareigoti padengti užsakymo pristatymo išlaidas.


Užsakyme nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), gali keistis užsakymo pristatymo terminas.


Pasikeitus pristatymo duomenims, prašome kuo skubiau mus informuoti el.paštu info@electricwheels.lt arba klientų aptarnavimo telefonu +370 5 2060765.


Priimdami siuntą būtinai patikrinkite siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, turite teisę siuntos nepriimti. Priėmus siuntą, laikoma, kad siunta buvo pristatyta be pažeidimų.


Jei gavote automatinį laišką apie Jūsų siuntos pristatymo dieną, tačiau siuntos laiku negavote, kuo skubiau susisiekite su mumis darbo dienomis nuo 9:00 iki 17:00 valandos el. paštu info@electricwheels.lt arba klientų aptarnavimo telefonu +370 5 2060765.


SVARBU! Negalime visais atvejais garantuoti, kad užsakytos prekės klientą pasieks per nurodytą terminą. Dėl nenumatytų aplinkybių kaip pvz. padidėjusio siuntų kiekio šventiniu periodu, ar vežėjų logistikos klaidos, siuntos pristatymas gali vėluoti.