GALIA
Sinchroninis revoliucinis variklis su nuolatiniais magnetais, generuoja sukimo momentą, lenkiantį praktiškai bet kokį įprastinį motociklą su vidaus degimo varikliu, išlaikydamas pradinį pagreitį.
TECHNOLOGIJA
"Energica" motociklai šiai dienai patys pažangiausi elektriniai motociklai suderinantys galią ir važiavimo malonumą.
ĮKROVIMAS
"Energica" yra vienintelė elektrinių motociklų gamintoja, naudojanti greitojo įkrovimo technologiją - CCS Combo.
AKUMULIATORIUS
"Energica" motocikluose naudojamas aukštos technologijos ličio polimerų (Li-NMC) akumuliatorius, kuris labai pagerina transporto priemonės eksploatacines savybes ir prailgina pačio akumuliatoriaus tarnavimo laiką.
ENERGICA DNR
Biologiniams organizmams tai yra DNR, o programinei įrangai - programos eilučių skaičius.
“Energica" programinė įranga sudaryta iš 1,1 mln. programinių eilučių (645 000 programinių eilučių vien tik VCU), t. y. daugiau nei 200 000 daugiau nei erdvėlaivis "Space Shuttle"!
Pateikiame sąrašą šiems duomenims palyginti.
MAITINIMO AKUMULIATORIUS
"Energica" motocikluose naudojamas didelės energijos ličio polimerų (Li-NMC) akumuliatorius.
Akumuliatoriaus valdymo sistema (BMS), esanti sandariame korpuse, kuriame laikomi akumuliatoriaus elementai, turi visas būtinas nuostatas, užtikrinančias transporto priemonės saugumą.
Akumuliatoriuje visi aukštos įtampos komponentai yra uždaryti, todėl mažai tikėtina, kad atsitiktinai gali kilti pavojus.
Akumuliatorius yra išmanusis įrenginys su savo "elektrinėmis smegenimis", kurį sudaro dešimtys jutiklių ir elektromechaninių įtaisų, sudarančių uždarą posistemę, užtikrinančią maksimalų transporto priemonės veikimą ir vairuotojo saugumą bet kokiomis aplinkos sąlygomis.
VCU- VALDYMO BLOKAS
Skirtingai nei kitose transporto priemonėse, kuriose valdymo blokai veikia atskirai, "Energica" akumuliatorių, inverterį, įkroviklį ir ABS nuolat stebi ir valdo technologinis šedevras - VCU, kurį pilnai suprojektavo ir sukūrė "Energica".
Algoritmas sukurtas taip jog atidžiai stebėtų ir reguliuotųa variklio galią pagal droselio trauką 100 kartų per sekundę važiavimo metu.
VCU sąveikauja su ABS sistema, valdančia variklio regeneracinį stabdymą. Taip užtikrinamas ne tik didžiausias energijos naudingumo efektyvumas ir visiškas akumuliatoriaus funkcionalumas per visą transporto priemonės eksploatavimo laiką, bet ir puikios važiavimo savybės.
Siekiant užtikrinti aukščiausius saugos standartus, sistema nuolat stebi akumuliatoriaus būklę, net ir esant OFF rėžime.
"RIDE BY WIRE" SISTEMA
"Ride-by-wire" sistema yra tiesioginė vairuotojo ir transporto priemonės sąsaja. Žinodama jos svarbą, "Energica" skyrė ypatingą dėmesį šio įrenginio kūrimui ir tobulinimui.
Droselinės sklendės valdymą sudaro sukamasis potenciometras ir apsauginis mikrojungiklis. Potenciometras fiksuoja droselinės sklendės sukimąsi ir įsijungia kiekvieną kartą, kai įjungiamas arba atleidžiamas akceleratoriaus pedalas.
VCU valdo ir potenciometro, ir jungiklio signalą, kad tiksliai perduotų varikliui reikalingą sukimo momentą, o mikrojungiklis naudojamas kaip saugos funkcija, jei droselinės sklendės valdymas sugestų.
Motociklas turi keturis važiavimo rėžimus. Be to, yra trys skirtingi rekuperacinio stabdymo nustatymai, kuriuos vairuotojas gali išjungti rankiniu būdu.